Utkast: Jun. 17, 2013

Streeeeess... Jag hinner inte med mig längre, det är så mycket som är på gång! I onsdags kollade jag på Christoffer som tog studenten, i torsdags hade vi andra skolavslutning och i fredags hade jag möte på skolan och sedan tog min bror studenten på torget, vilket betydde gäster och fika till följd. Sedan skulle jag fira mamma på kvällen för att hon fyllde år och vi var ensamma hemma ett tag så vi köpte godis och kollade på film. Dagen efter åkte vi till stan på förmiddagen för att hämta brorsan som "sovit" borta över natten och firat studenten med några, och när vi kom hem så kom Jossan hit och skulle sova över. Igår var jag iväg till Ånge med Jossan bara för skojs skull och det spöregnade så vi var lite blöta när vi kom hem efter ca 2 timmar på moppen. Gjorde varm oboy och mackor och kollade på film, och senare när hon åkt hem så fortsatte jag kolla på film tills ca 23.30 då jag gav upp och somnade. Och idag har jag varit i stan igen med mamma för att hämta brorsan på röjar-kurs och kolla lite i Birsta. Väl hemma igen så klippte jag gräset hos farmor och vid verkstaden/bakstugan, har varit ute och lekt med hunden och nu ska jag fortsätta kolla på The Last of Us och äta flingor med filmjölk!! Streeeeess...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide