K Ä R L E K ♥

Jag vet inte vad jag skulle göra utan de här killarna, dom får mig att inse att det bästa som finns är att vara sig själv i alla lägen. Oavsett vad som händer eller vilket humör jag är på så blir jag alltid lycklig av att se killarnas gamla video diaries från deras tid i x-factor. Väldigt många tycker att de är omogna, barnsliga och inte riktigt kloka. Men för mig och miljoner andra fans är de en väldigt viktig grupp som gör skillnad bara genom att finnas. Och vem sa att det är nåt fel med att vara barnslig och omogen? Man lever trots allt bara en gång och man måste göra det bästa av situationen medans man kan. Dessa 5 killar är fantastiska. De är kärlek. De är One Direction
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide