O N E T R E E H I L L ♥

1. Den karaktär som jag blev kär i först.
Haley, Whitey och Keith

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.
Brooke

3. Den karaktär som alla älskar men som jag inte tycker om. 
Millie och Deb

4. Den karaktär som alla hatar men som jag tycker om. 
Vet inte om nån hatar honom men jag svarar Chris Keller ;)

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre. 
Rachel!

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)
Nathan lätt!

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.
Brooke eller Haley

8. Den karaktär som jag vill slå till.
Lindsey

9. Ett par som jag älskar.
Karen och Keith, Lucas och Peyton 

10. Ett par som jag hatar.
Mia och Chase (bra att dom inte höll ihop länge)

11. När jag började titta på serien. 
I höstas nån gång. Hade brist på filmer/serier att kolla på så jag laddade ner One Tree Hill bara för att kolla vad det var. "Bara".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide