Quick update

Skriver ett snabbt inlägg för att Jossan tjatar på mig....
Sitter i skolan just nu med mina "vänner" och fikar, har lektion om några minuter och sen drar jag ut på stan och möter upp min kusin! Hon stannar hos mig i helgen så det blir en hel del skoter :D

Quick update;
Fredag-lördag var jag med Jossan och körde skoter hela kvällen/dagen.
Söndag var jag ute på skotertur med mamma o pappa men vi hann bara åka en liten bit innan Robert ringde och berättade att Ila (hunden) blivit jättedålig, så vi for hem direkt och så var jag och mamma tvungna att åka till stan med na, så vi vart ju fast i stan i tolv timmar. Efter att hunden opererats så kom vi hem klockan ett på natten och var helt slut! Sen var jag hemma nästan hela veckan för att jag varit sjuk också, så har varit i skolan igår och idag som vanligt :)

Nu ska vi draaaaaa, uppdaterar väl senare antar jag... :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide