Nya iPhoneskal beställda

Har precis slängt ihop en beställning på 2 nya iPhoneskal från merskal.se. Rätt så nöjd om jag får säga det själv.
Just nu sitter jag i skolan och har svenskalektion, men jag har ingen aning om vad vi ska göra. Men jaja, bara 20 minuter kvar, så jag får försöka hålla ut med lite musik så jag inte lappar ihop på plats. Fronda - Jag Lever spelas just nu på högsta volym i hörlurarna and I'm loving it! Efter svenskan har jag prov i entreprenörskap och jag kommer inte klara det. Entreprenör är mitt värsta ämne, det är ju bara matte rakt igenom, usch.
Får höra med Jossan eller Issa sedan om dom kan köpa en cola åt mig på Donken när dom slutat, sen drar vi till tåget och när jag kommer hem ska jag städa och möblera om sovrummet! Yessss, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide