I've been here for sure, one too many times before

Först och främst, bästa bidraget i melodifestivalens historia; Yohio - Heartbreak Hotel ❤

Imorse stog vi och väntade på bussen i en halvtimme innan vi gav upp och ringde mamma, (vi=jag, Jossan och Jhonna) så fick hon hämta oss så vi skulle ta senare bussen istället. Så vi for hem och bakade chokladbollar istället ^^
Sitter på Åkersvik nu och gör absolut ingenting alls.. Väntar på att Jossan ska få sluta och komma hit med chokladbollar åt mig :D
Sen har jag svenska och sen slutar jag, kommer alltså hem omkring 5-halv 6 nångång och då blir de kanske att köra lite skoter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide