Ett två tre fyra

Sitter i skolan och har sjukt tråkigt, jag och Jossan kom hit för ungefär 10 minuter sen och fick stå ute och vänta i typ 3-4 minuter utanför, eftersom alla dörrar in till skolan var låsta?! Wtf?! Helt sjukt, dom brukar ju aldrig vara låsta vid den tiden...
 
Sitter iallafall nere vid skåpen nu och chillar, Jossan kollar på film på datorn och jag sitter och väntar på att någon (vem som helst!) från min klass ska dyka upp. Emma B är fortfarande sjuk och Petronella skulle inte komma idag. Och Jennifer svarar inte på sms. Japp, underbart :c
Men å andra sidan så har jag ju coca-cola, så vem fan bryr sig?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide