Fixa och trixa

Jag förstår egentligen inte varför folk alltid är så upprörd när de ser ett fint mobilskal de vill ha men som kostar "för mycket"... Jag menar, det finns ju en enkel lösning som jag brukar ta till med ifall jag vill ha ett fint skal: klippa och klistra! En väldigt underskattad egenskap. Jag har aldrig köpt skal till telefoner då jag anser att det är slöseri med pengar som man kan spendera på annat kul istället. Istället skriver jag ut små bilder från internet, klipper ut och tejpar fast på telefonen. Kanske inte det absolut snyggaste som finns men det duger åt de flesta om man inte är perfektionist. Har suttit i en halvtimme nu och klippt till en bild på One Direction som nu sitter på mitt skal och jag är nöjd med resultatet för det är iaf bättre än ingenting. Och det kostar ju inte mer än några minuter av ens liv för att få till det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide