Tål ni inte vad jag tycker så dra!

Jag börjar snart skrika rakt ut. Min mammas syster (jag vägrar erkänna officiellt att jag är släkt med henne trots allt) går mig på nerverna, lackar sönder för minsta lilla man säger/gör. Förra veckan lackade hon ur för att min kusin och våran kompis skulle komma till mig på fest och hon hade fått för sig att dom skulle sova över hos henne så hon skulle måsta vara tvungen att åka in till stan mitt i natten.. Alltså vad fan? Ingen hade sagt det till henne! Jag hade sagt att dom kunde sova hos mig så vad fan är problemet? Du har ingen som helst jävla anledning att börja tjafsa och dryga emot mig för det. Det var mina gäster, min fest och mitt bekymmer. Och varje gång jag träffar henne så är hon halvdryg/halvtaskig och allmänt... ja hon är sig själv kan man säga... LESS PÅ HENNE!!
Och nu helt plötsligt ska hon tydligen spela som ingenting hänt och lägga till mig som släkting på facebook? Haha, no way in hell, hurrudu. Duger det inte att vara trevlig mot mig i verkligheten ska du fan inte tro att jag tänker vara trevlig online heller! FUCK OFF OCH LÄMNA MIG IFRED!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide