Your love is like a virus

Chill dag på skolan som vanligt, började med en otroligt slapp branschkunskap med Bengan, sen på lunchen drog jag och Andrea (min lilla cp-babe ♥) iväg till ICA och köpte dricka och godis, chiiill! Engelska efter det och läraren var i ett annat klassrum och pratade med en och en i klassen så där blev det inte mycket gjort heller. Satt bara och läste på svenskan och på entreprenörskapen hade jag tid hos kuratorn som vanligt.
Sedan drog jag och Andrea till gallerian och träffade Anton och sedan blev det navet med alla grymma människor :)
Efter ett tag var jag och Jossan tvungen att dra till tåget men innan det så drog vi med oss Rasmus till Donken, grabben hade inget val ;)
Satt på tåget och pratade med Jossan i typ en timme, sedan hem och äta mat och hälsa på farmor en sväng.
Ungefär så min dag har sett ut, låter halvjobbigt men det är sjukt nice och nu tänker jag chilla ännu mer framför One Tree Hill och dricka colaaaa :D
 
Kär, kär, käääääär.. Kan nån snälla ge mig pengar så jag kan köpa dessa?! ._.

Kommentarer
Postat av: Rasmus Zane Morin

haha , jag ville ju hänga med D: <3

Svar: Bra det, men du hade måstat följa med även om du inte ville ;) <3
rebecka

2012-11-06 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide