She's got a brickwall behind her door

Märkeskläder eller secondhand?
Bryr mig inte så mycket

Mac eller PC?
PC

Liknar du en kändis?
Inte vad jag vet

Bästa låten i världen?
3 Doors Down - Heaven

Är det ok med vita lögner?
Om det verkligen behövs så ja

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? 
One Tree Hill

Hur många timmar sover du per natt? 
Vet inte

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
One Tree Hill

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Sverige

Vilket intryck gör du på andra?
Rolig? Eller jag vet inte...

Det här vill jag bli när jag blir stor
Sångerska eller jobba på klädaffär :)

Detta skulle jag vilja prova på
Shuffle, jumpstyle

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
Jossan ♥

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Våran entreprenörskaps-lärare!!!!!!!!!!

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag gillar inte kebab eller Donkens cheesburgare, jag älskar att läsa böcker.. Kommer inte på nåt mer

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Snäll, rolig, omtänksam och trevlig

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Becka

Hur var du som barn?
Blyg som fan!

Vad tycker du om fildelning?
Ingen åsikt

Varför bloggar du?
Kan vara kul att ha lite att se tillbaka på när man blir gammal

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nej

Vad kan man leva utan?
Massor

Vilket är viktigast hos din partner?
Personligheten

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Japp

Hur ofta lagar du mat hemma?
Nästan varje dag om inte mamma är hemma

Vad skulle du göra med ett friår?
Sova, shoppa, festa, campa

Hur svarar du i telefonen?
"Hej, det är Rebecka" eller "Hallå"

Är du pinsam på fyllan?
Dricker inte alkohol, alltså har jag aldrig varit full ^^

Vilken var din första konsert?
2008 på Sundsvalls gatufest

Hur ser folk dig?
Ingen aning

Människa som gör dig enbart ledsen?
R...

Människa som gör dig enbart glad?
Jossan, Leonora och mitt älskade HA12 ♥

Värsta känslan?
Sorg

Favorit tv-program?
Arga Snickaren

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? 
Sova!

När grät du senast?
Vet inte

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Farfar skulle få komma tillbaka till mig! ♥♥♥

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? 
Nej

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Jag vet inte

Vart går din drömresa?
Gran Canaria

Vem är ditt drömragg?
Haha ingen aning

När blir man vuxen?
Runt 20

Vill du säga förlåt till någon?
Ja

Vem är din hjälte?
Jossan ♥

Vad tror du på?
Spöken

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? 
Båda helst

Vad är lycka?
Lycka existerar inte

Vilka personer beundrar du?
Mina vänner

Vem var din första kärlek?
D...

Vem har makten i ditt liv?
Jag!

Har du någon dold talang? 
Har jag säkert, har bara inte hittat den än ;)

Har du mobbat någon?
Vet inte, hoppas inte :(

Vilket djur skulle du vilja vara?
Hund eller katt

Har du någon fobi?
Hatar när folk inte stänger dörrar/skåp/lådor helt!! >.<

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Vet inte

Har du snattat någon gång?
Ja, för typ 6 år sen eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide