Snabb uppdatering

Bestämde mig för att ta moppen och åka iväg till Fränsta och köpa lite onyttigt för en stund sen så jag skippar donken imorgon bitti, jag har redan slösat åt helvete för mycket pengar de senaste 3 dagarna :/
Men imorgon ska jag köpa lite kläder har jag bestämt. Behöver verkligen fler byxor, och så ska jag nog köpa en hatt eller mössa, i want!
Kollade nyss mitt schema igen och jag börjar inte förrän 12.30 ser jag nu, eftersom klassrådet som sagt var inställt och jag inte behöver vara med på mattelektionerna och då är det lunch emellan. Fast under mattelektionen så ska jag egentligen till Åkersvik och.. göra ingenting just nu? Har inga uppgifter att jobba med just nu så jag vet inte vad jag ska göra där. Men mamma har iaf precis smsat en av "lärarna" och frågat om jag måste gå dit imorgon eller inte, annars så är det ju 12.30 som gäller :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide