För mig är du livet

Lugn och slapp dag i skolan idag. Hade bara en lektion, eftersom jag inte behöver gå på mattelektionerna och entreprenörskapen var inställd idag :) Så vi fick sluta en timme tidigare idag, vilket var helt okej. Men tåget gick inte förrän 16.39 så jag gick runt ett tag på stan med Audrey och chillade. Hittade en massa snygga kläder som mamma borde kolla på, jag fyller ju snart år *blink blink* ;)
Imorgon börjar vi 10.35 för klassrådet på förmiddagen blev inställt det också haha! Janne är grymt awesome
Så funderar nästan på att ta tidiga tåget och bara sitta och tjocka mig på donken ett par timmar eller så. Har inte bestämt mig än.. Men då blir jag bli helt ensam också för Jossan kommer inte följa med om jag ska åka tidigt :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide