This is it boy, this is war

Skulle egentligen ha varit med klassen på Södra Berget idag och haft orientering och teambuilding, men vädret var uselt så mamma ringde upp min mentor och sa att jag inte skulle komma... Regnet bara vräkte ner och jag tycker sjukt synd om de 4 av 26 personerna från klassen som faktiskt var där :/<3
Men jag följde iallafall med mamma in till Birsta och där köpte vi färg för vi ska måla bron på gästhuset, köpte lite kläder, mat och lite sånt :) Jag fick ett par nya byxor/tights och ett par jättefluffiga, varma strumpor :D
 
Ligger och myser i sängen med hunden just nu, haha gullet ♥ Hon är så söt när hon ser halvdöd ut ^^
Ska iallafall slå igång en film nu hade jag tänkt och tjocka i mig lite dricka och godis, det är ju trots allt freeeeedag! Och imorgon är det marknad utanför bygdegården här i byn, vet inte ännu om jag ska dit eller inte. Beror mest på vädret. Om det blir regn och uselt som idag så skippar jag det, men om det är soligt och fint så drar jag dit :) Sen efter marknaden (eller kanske istället för då) så tar jag moppen och drar hem till Leonora och är hundvakt med henne och Jossan tills på söndag kväll, eftersom Jonathan ska iväg till Stockholm ikväll så ska Jossan och Leonora vakta hunden redan från ikväll men jag kunde inte ta mig dit nu så jag åker imorgon istället då :D
 
Ni ska veta att det tog mig cirka 5 minuter innan jag fick hunden att ligga still med huvudet så jag kunde ta den här bilden...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice :D

2012-08-31 @ 17:22:04
Postat av: the stalker

Fin bild, grymt söt:-)

2012-08-31 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide