Du och jag blommar nu

Namn: Rebecka
När fyller du år: 28 september
Antal kuddar i sängen: 2
Bästa platsen på jorden: Hybo/Ljusdal
Bästa surftips: På en bräda ;)
Snö eller sommar: Älskar båda (y)
Drömmer om: framtiden
Favorit-tvprogram: Supernatural
Favoritbil: Volvo xc70
Favoritbok: Synvilla
Favoritdator: Min HP ♥
Favoritdjur: Hund, katt
Favoritdryck: Coca-Cola
Favoritfik: Café Charm
Favoritfika: Chokladboll, bullar och dricka
Favoritfilm: Dumma mej
Favoritförfattare: -
Favoritgodis: Kexchoklad
Favoritkläder: Beror på vilket humör jag är på ;o
Favoritmat: Kyckling överlag
Favoritmusik: Gillar det mesta
Favoritradiokanal: Rockklassiker
Favoritrestaurang: Donken! <3
Favoritskådis: Eddie Murphy
Favoritspel: GTA San Andreas
Favorituteställe: Forsen, stranden, Centrumgrillen och Tonys altan ;)
Skog eller stad: Båda
Favvoritfärg: Ljusa färger
Vad vill du bli när du blir stor: Sångerska, frisör eller inspektör
Frisyr: Platt och utsläppt
Beroende av: Coca-Cola, kexchoklad och musik
Går i sömnen: Nej
Äta människokött eller vara med i big brother: -
Har på mig just nu: Underkläder, strumpor, gamla byxor från farfar och t-shirt
Någonsin kört en skoter: Haha nejnej bara hela vintern..
Hemort: Torpshammar
Hemsida (URL): ask.fm/rrebeckaas (eller bloggen då, men hur updated är den liksom?)
Hobby: Chilla med vänner
Hårfärg: Ginger! Nej men blond längst upp och i topparna, resten är typ orange/röd
Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon: Marimba (iphone)
Högsta önskan: Leva ett bra liv :)
Intressen: Sjunga, dansa, köra moppe/fyrhjuling och vänner <3
Kammar håret: Ja
Hur skulle dina vänner beskriva dig: Random och YOLO
Min idol: One Direction, Robin Stjernberg, Michael Jackson
Ogillar mest hos folk: Falskhet
På söndag ska jag: Fira mamma på morsdag
Vad har du under sängen: Förvaringsboxar, damm och en bit av golvet
Senast köpta skiva: Robin Stjernberg - You (single)
Senast sedda film: Vet inte vad den heter, såg nå cp hos Magnus...
Skonummer: 39-40
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem: Farfar ♥
Skulle helst vilja: Ut och bara åka iväg i nya bilen med mamma o pappa
Skulle du vilja äta hela månen: Helt klart
Tredjeroten ur 27 är: *insätt smart svar*
Tror på spöken: Ja
Päls eller naken: Päls...?
Vilken kroppsdel klarar du dig utan: Vet inte
Tycker inte om: Grönsaker
Tycker om: Sol och mina bff's <3
Vad skulle du vilja vara världsmästare i: Vet inte
Vill kunna: Gå på händer
Vill åka till: Hybo/Ljusdal
Är bra på: vet inte
Ålder: 16, fyller 17
Åt till frukost imorse: Chips, cola och pizza
Ögonfärg: Grön-grå
Önskar mig i julklapp: Biljetter till en One Direction konsert eller Robin Stjernberg konsert ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide